جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی
به جامع ترین خبرنامه لوازم خانگی خوش آمدید
اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان
ن : آیناز ت : یک شنبه 28 آذر 1400 ز : 10:57 | +

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

اپلیکیشن  LG ThinQ علاوه بر اینکه خانه ای هوشمند است، به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی نیز راحت باشید. زیرا می دانید که با کمک این فناوری می توانید تکالیف را در اولویت قرار دهید و آن ها را به ساده ترین شکل و تنها با یک اپلیکیشن موبایل کنترل کنید. این فناوری در واقع خانه شما را به خانه ای در آینده تبدیل می کند که در آن می توانید همه چیز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در یک موبایل تحت کنترل خود داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
ادامه ی مطلب
.:: ::.


بررسی تخصصی ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 60000 سایت تاسیسات دات کام
ن : آیناز ت : شنبه 15 شهريور 1399 ز : 13:13 | +

داکت اسپلیت سامسونگ 60000 یکی از با کیفیت ترین سیستم های تهویه مطبوع در جهان است و امروزه مورد توجه خریداران و سازندگان واحدهای مسکونی و اداری قرار گرفته است. این سیستم ها از مقرون به صرفه ترین و سودآورترین سیستم های تهویه مطبوع موجود هستند. داکت اسپلیت سامسونگ ساخته شده توسط شرکت سامسونگ، مانند یک پارتیشن دیواری، از یک واحد داخلی در سقف کاذب و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به هم متصل می شوند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: داکت اسپلیت سامسونگ, فروش داکت اسپلیت سامسونگ, لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ, مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ, نمایندگی داکت اسپلیت سامسونگ, کاتالوگ داکت اسپلیت سامسونگ,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fars-fridge-candy
This Template By Theme-Designer.Com